ניסנקורן: "רעשי הרקע לא יצלחו, מינינו 100 שופטים ורשמים"

ישראל רובין No Comments on ניסנקורן: "רעשי הרקע לא יצלחו, מינינו 100 שופטים ורשמים"

שר המשפטים מעדכן לאחר ישיבת הוועדה לבחירת שופטים כי למרות היעדרות של נציגי העם בוועדה, הוועגדה החליטה למנות 100 שופטים ורשמים. את הדרישה לא למנות שופטים עד שהוועדה תתכנס במלואה עם נציגי העם כינה ניסנקורן כ"רעשי רקע"

שר המשפטים, היועמ"ש והנת"ם בהגשת הדו"ח צילום: לע"מ, מירי שמעונוביץ'
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המשפטים אבי ניסנקורן עדכן לפני זמן קצר על החלטות הוועדתה לבחירת שופטים שהתכנסה היום (ראשון) ללא ייצוג של חברי הממשלה והקואליציה, "‏סיימנו כעת ישיבה של הוועדה לבחירת שופטים. מינינו עד כה כמאה שופטות, שופטים ורשמים מצויינים".

ניסנקורן התייחס לההיעדרותם של השרה רגב, והחכי"ם צבי האוזר ואוסנת מארק לאור חוסר ההסכמות ואמר, "רעשי הרקע והניסיונות לפגוע בעבודת הוועדה לטובת עסקנות פוליטית לא צלחו ולא יצלחו. נמשיך לפעול ללא משוא פנים למינוי שופטים, על פי קריטריונים מקצועיים. לא אתן לאף שיקול זר להיכנס למרחב הזה".

כזכור, חברי הוועדה מטעם הממשלה והקואליציה, השרה מירי רגב, וח"כ צבי האוזר ואוסנת מארק, לא הגיעו לישיבת הוועדה לאור חילוקי דעות חריפים על השופטים עבאס עאסי לאחר שיש תחת ידיו פסיקות חד צדדיות, והישאל שביטה שייצגה בעברה מחבלים.

חברי הוועדה שנעדרו שיגרו מכתב לשר המשפטים ודרשו ממנו לבטל את כינוס הוועדה לאור קביעת חוק יסוד שמצריך לפחות 7 חברים שינכחו בוועדה, בנוס, הבהירו כי ללא נציגי העם בוועדה ההחלטות בטלות.



0 תגובות